27 augustus 2015

Vormsel

Vormsel 2019:

Vanaf september zijn dertien vormelingen begonnen met de  voorbereiding op het H. Vormsel.

Het thema van deze voorbereiding is ‘We vervolgen ons pad’.  De bijeenkomsten vinden plaats in Alphen en Gilze.
Met behulp van het vormselproject ‘Vormselkracht’ werken ze samen met hun ouders toe naar de grote dag. Inmiddels liggen het Lopend Vuurtje en de presentatieviering achter ons. Om van alles over het kerkgebouw te weten te komen is  een bezoek gebracht aan de kerk van Ulicoten.

Op zaterdag 19 januari 2019 is het zo ver! Bisschop Johannes Liesen zal het H. Vormsel toedienen  in een feestelijke eucharistieviering  in de kerk van St. Petrus’ Banden te Gilze aan:

Wes Arts; Elisa Deliën; Jens van Gestel; Anouk de Groot; Amber Jansens; Eline Jansens;Lieke Jochems;
Maud Kennes; Gert van Meer; Jorg Rommen;  Koen Schellekens;Timme Schoonderwoerd;  Piet Vromans.

Het thema van de Vormselviering is ‘Samen op pad, niet alleen.’  Tijdens de viering zal het jongerenkoor van Baarle Nassau zingen.  Samen met de kracht van de heilige Geest  zal het een bijzondere viering worden waar we met zijn allen naar uitkijken. U bent van harte welkom dit feest met ons mee te maken!
Graag tot ziens in Gilze op zaterdag 19 januari om 17.00 uur!

Werkgroep Vormsel

l